17 maj, 2008

...

Håller på att bli sjuk känner jag :( Har haft ont i halsen hela dan, plus att jag känner mig helt hängig... :)) Aja, får se till att vara frisk på onsdag iaf, men annars äre lugnt :) Typ ;)

Stadsmaran idag iaf... Å mina lungor är fortfarande helt störda, så kunde inte springa allt för mycket, och tiden blev ju efter det då också... Aja, har ju alltid de att skylla på sen ;) hehe ^^

Efter stadsmaran for vi hem, å så duschade jag, sen frog jag och Simon till ica å köpte chips och ostbågar och läsk och dipp till kvällen! Mums säger jag bara ;) Sen hem igen å fixa middag och tupplura en stund ;D Just när jag vaknat igen (eller typ 2 min efter ;D) hör jag simon å j-ryd storma in ;) Så då slog vi igång Napoleon Dynamite och såg den och smaskade i oss en påse chips och ostbågar! Sen kom anna hit också och såg slutet, sen drog J-ryd iväg till öjja å mekkade med bilen och då slog vi igång House å såg 2 avsnitt med det å sen var vi lite sociala å sen drog de hem :)) Å nu ska jag strax gå å sova så kanske jag är lite piggare imorron! Får hoppas på det iaf :))

Puss på er, å godnatt ;)

Inga kommentarer: