19 maj, 2008

:))

Fick gratis fika idag efter att jag varit tränare :D De hade nån fika grejj eftersom det var sista träningen, så då fick vi gratis :D Gott var det :D hiih ;) Sen på torsdag är det tväling för sötisarna :D Deras första, ska bli himla kul å se :)) Men sen äre typ slut med träningarna :( Bara några markträningar kvar :(( Huvvaligen va tråkigt :( Det har nästan gått och blivit tradition att stressa till ishallen varje måndag efter teckenspråket... Men nu äre snart slutt på den godheten :( Å även som skolan. Drygt 2 ½ vecka kvar bara :D hihi :D Skönt det blir mer sommarlov kan jag bara tala om. Men det är lite grann kvar innan vi får det efterlängtade sommarlovet:

  • Delprov i Kemi, nu på onsdag! Lycka till säger jag bara!
  • Delprov i Fysiken, nästa tisdag!
  • Jobba med klassen på kulturens hus, nästa helg :))
  • Kanske ett till prov i Kemi? Får se vad karin hittar på att slänga in.
  • Matte D-uppgiften ska redovisas

Sen äre nog slut hoppas jag :O Får lov i 11 dagar tror jag det är, sen börjar jag jobba i happis... Eller, för är det en introduktionsvecka, fast vi får betalat som om vi skulle jobbat då! Så det är tjill. Sen äre jobb ända fram till 9 Augusti typ :O Men det blir bra, får mycket pengar iaf ;) hehe :D

Aja, nu måste jag ta å borsta tänderna å sen återgå till Kemin >.< Puss på er :))

Inga kommentarer: