12 maj, 2008

Har du rymt från zoo??

Fy fan vilken dag alltså :D Typ tjill som fan i skolan då jag inte hade nå tekenspråk, sen kom anna hit å vi såg house å sen fixade jag middag å tog bussen till stan för att dra till ishallen. Var där å var tränare först, fast gör inte speciellt mycket just nu då ungarna åker sina egna program, men får åka runt å dansa hela lektionen ;) Disco i ishallen säger jag bara ;D Sen byta om å så egen träning, å sen när jag hoppat av bussen från ishallen å ska gå till loet börjar typ nån konstig gubbe följa efter mig, sen inne på loet är det nått sjukt fyllo, så sitter jag å väntar på bussen, så kommer han som fram till mig lite halvt å mumlar nå å jag ba: va?`

Han upprepar det han sa å det löd: Du ser ut som en apa! Jag ba: ehh... vaaa? :O Han ba: Har du rym från zoo eller?

Fan va ful man kan vara xD Men det var lite kul iaf ;D haha :D Har iaf suttit å klippt musik sen jag kom hem ;D Men nu är det fixat, å även papprena för jobbet :D Hihi :D

Aja, nu ska jag börja bege mig mot sängen :)) Puss

Inga kommentarer: