22 maj, 2008

<33

Alltså, jag är typ i chock :)) Fy sjutton va duktiga alla ungar var! Så himla söta <3 Var ni inte där missade ni något, de var så himla duktiga å jag är måttligt stolt över de :)) Längtar fan till nästa säsong, bara jag får behålla de! Annars blire inge kul :/ Vill fortsätta med den här gruppen nu, så får hålla tummarna att jag får det också :))

Har typ inte hunnit med så mycket mer idag, förutom skolan å tävlingen då. Efter tävlingen var det showträning, så då fixade vi med programmet å sen så körde jag och madde vårat :D Sen hem med bussen å så såg jag lite inspelat :)) Imorron blire att åka till stugan, ska dit så pappa kan hjälpa mig med matten så den blir klar nån gång :)

Aja, nu ska jag ta å borsta tänderna å typ lägga mig... Vore himla skönt å komma isäng tidigt en kväll ;> haha :D Men puss på er :D

Inga kommentarer: