13 maj, 2008

;>

Blev inte lika vilt på busstationen idag ;D Men det var lite kul igår iaf med den där mannen å ap-frågan ;) haha :D Ska också börja gå fram till okända människor å säga sånt ;) Det borde nog uppskattas? Var även på stan idag med anna, fast köpte inget annat än mat :)) Sen byta om å pysa iväg till pontus på träning :) Var faktiskt riktigt roligt :D Irina pratade först i typ 15 min, sen balett i 30 min å sen gjorde vi egna danser resten av tiden :D Den träning är faktiskt ganska kul ibland :D haha :D

Å idag fyllde lilla Leo tonår (okej, han fyller 17, men vi bara för att han är han fyler han tonår) så då pös några från klassen med han till Leos lekland :)) Tror jag iaf, det var planerna, men jag hade ju som sagt träning, så jag kunde inte följa med :( Men nästa gång om det passar :)) hihi :D

Aja, nu ska jag gå å göra mig lite mat å sen ska jag ta å slöa lite till ;) hehe :D Puss på er :))

Inga kommentarer: