18 maj, 2008

:))

Har haft feber idag, så har inte orkat med allt för mycket, men nu är den nästan borta, så imorron blir det nog skola, och kanske träning... Får se hur jag mår.. Men ska iaf in till ishallen en sväng då jag är tränare :D

Har just skrivit klart min engelska också, som skulle in för x antal veckor sen ;D Men bättre sent än aldrig också ;) hehe ^^ Annars har jag mest sett på tv idag (Gossip Girl) och pluggat kemi. Underbar kombination om jag får säga det själv ;D hehe ^^

Ska ta å hoppa in i duschen snart tror jag, om jag inte tar det imorron på morronen istället. Får se ;D Å sen ska jag ta å läsa lite mer Kemi då vi har fetto provet på onsdag som man helst skulle skippa! Menmen, man får väl leva med att jag suger på kemi å det kommer gå åt skogen ;> hehe :D

Aja, puss på er :D

Inga kommentarer: