14 maj, 2008

Tjillevippen :))

Känns som det är himla tjill i skolan just nu, även fast vi har kvar

  • Engelska B - Nationella Writing and Listening
  • Delprov i Kemi, ca 170 sidor
  • Delprov i Fysik
  • Matte D redovisningsuppgift

Men det ska nog gå bra på något sättochvis det där ;) hehe :))

Fick sluta två timmar tidigare idag, sen på matten gick vi bara igenom nationella å gjorde en enkät, sen på fysiken gick Britt-Marie genom lite nytt å sen fick vi läsa själva å kolla runt efter fusion på internet. Å då fixade även jag och Anna ut Jobbpapprena! Så nu är det avklarat! Sen på kemin satt vi lite utspridda å jobbade med Kemi inför provet å sen skulle vi haft en till kemilektion, men den fick man jobba hemma om man ville, så då drog jag å Anna till stan å åt på dagges å sen gick å kollade runt lite å sen hem med 14, bussen :)) Efter att jag kom hem har jag typ legat å halvsovit till strax efter 4 :D Men himla skönt vare iaf :D hihi :))

Å jusste, fick även veta att om jag jobbade för kommunen i sommar skulle jag fått jobbat på äldreboendet igen >.< Tur att jag fick IKEA istället :D hehe ;) Fast då är jag ju uppbokad typ hela sommaren också... Fast det beror ju på att jag jobbar hela sommaren typ också, så kommer inte hinna med så mycket andra!

  • Jobba v.25-33 (tror jag det var?)
  • Kiruna festivalen om jag får ledigt då
  • Lulekalaset
  • Pite dansar och ler om jag får ledigt
  • Stockholm och Grekland med kusin m. familj <33 :))

Nä, nu ska jag plugga lite engelska, annars kommer det ju gå som det går imorron ;> Puss på er

Inga kommentarer: