31 maj, 2008

:))

Ursäkta det otorligt sega uppdaterandet, har lixom inte riktigt hunnit med. Eller, det kanske jag har, men varje gång jag skulle börja var det alltid nå annat typ :O

Iaf, har hänt lite grann :O Har köpt bil, en volvo ;) Endast 4 växlar >.< Plus backen då ;) Men nog äre allt lite läskigt å bara köra med 4 växlar. Sen vare fest igår, fast jag körde, så jag höll mig på det torra ;> Å så träffade jag Pär på korvgubben när han stod å tog beställningar :)) Han var så duktig han :D haha ;))

Ikväll blir det å jobba från typ kvart i fem till halv 1. Gud så kul säger jag bara, å jag har bara sovit 5 ½ timma typ ;D Men ska ta å powernapa innan vi åker en timma eller två ;D Jobbar även imorron, fast då är det bara kvart i fem till drygt åtta, så det blir lite lugnare :)) Sen kanske vi åker förbi på porsöfesten å kollar läget lite om vi orkar :D

Aja, nu ska jag nog ta å åka ute till Pultviken en sväng å hälsa på min kära kusin :D hihi :D Å visa finbilen :))

Men puss på er :D

Inga kommentarer: