28 maj, 2008

HUUUUUUUUUUH JAG DÖÖÖR!!!

Alltså seriöst!!! Det är fan det värsta jag varit med om. Idag när jag kom hem så satt jag mig vid datorn, och 5 min senare ser jag en liten mus titta fram från under sängen, så då skriker jag på mamma som kommer med en musfälla! Vi sätter den vid sängen å så lite senare tittar musen fram från under sängen igen, men inte vid fällan. Sen går det några minuter till, så hör jag hur den är bakom garderoben, och sen ytteligare några minuter smäller det i fällan och där är musen nu. Ligger den å sprattlar helt själv och tillslut tar det slut och den är död! JAG HADE EN DÖD MUS PÅ GOLVET!!! Så då hade jag lite panik så då var jag tvungen å ringa å lugna ner mig hos anna :D hihi ;)

Aja, annars då! Var i pite idag med klassen. Eller rättare sagt munkeberg - pappersbruket där. Luktade inte allt för gott, var nära döden upplevelse vissa lukter. Sen ut i skogen vid Vallen och leta en blomma å vandra å grilla lite. Sen tillbaka till stan - endast 1 timma försenade. Hoppar på bussen mot Sunderbyn med Malin och vi åker dit å hoppar av vid sjukhuset. Sen åker vi med Malins mamma till Unbyn på klubbavslutningen som var himla kul å sen hem å uppleva denna skräck med musen ;) haha :D

Puss

Inga kommentarer: