16 mars, 2008

UHHH :H:H:H:H

Sammanfattning av gårdagseftermiddan typ:

Drog in till stan vid halv 6 å hämtade upp K å vi drog till hans broder å hämtade upp en jävla massa tomburkar å for å pantade alla de, hela 453 tomburkar! Efter det drog vi runt på stan å jag fick lära mig raggarrundan å bakvända ;) Inte illa, nu anna kan vi fara å crousa i stan ;) Efter det drog vi ut till coop å där var vi allt å sladda lite ;) Jag ska tydligen bli rallyförare :O Eller, K utbildar mig till det säger han ;> Sen såg K, M komma med Luleås snabbaste bil, så då rigde han upp han så mötte vi upp han å sen fick jag allt åka med en sväng i den bilen! Det var himla coolt ;D Var upp i typ 220 km/h. Å fort gick det allt ;> Sen tillbaka å hämta upp min bil å for å crousade lite till. Sen skjutsade jag K tillbaka till sin bror å jag for å tankade å sen till bion. Såg No country for old men, helt ok film, men kändes ganska utdragen ;D Sen hämtade jag upp F och J och skjutsade hem J, sen tillbaka till stan å till Ks broder å hälsa på han ;) De satt å spelade lite, så var social med de ett tag å sen skjutsade jag brodern till Cleo och jag, K och F drog runt en snabb sväng genom stan å sen åkte vi förbi max å köpte mat å sen fick K skjuts hem ;D Å så drog jag och F hem å sov ;D

Det var väl ungefär allt som hände under kvällen ;D Men kul vare! Kom hem strax efter 1 å for som sagt 17.30 ungefär ;D Nu ska jag ta å hoppa in i duschen å så, å sen kanske ta mig nån frukost / lunch :O Får se vad som bjuds :D Puss

Inga kommentarer: