15 mars, 2008

Målbrottet :O

Nog har jag allt hamnat i målbrottet allt... Eller så inte, men min röst är iaf totalt borta å jag kan inte prata alls! Det blir bara värre och värre hela tiden känns det som :/ Tror jag använde det sista av min röst imorse när jag var tränare, så ska försöka hålla käft så mycket som möjligt idag ;) Fast det lär ju inte gå allt för bra det :( Menmen, ska göra mitt yttersta iaf ;>

Å nu har ju italinarna åkt hem :/ Eller, de är i Sthlm till imorron, men de är inte här å det är så himla toooomt :( Fy sjutton va tråkigt att de åkt nu :( Jag saknar de :(:(:( men det är ju bara drygt 6 månader tills vi ska till de.. :D Fast, jag är lite orolig angående maten om jag ska vara ärlig ;> De har så konstiga matvanor där. Äter först köttet, fisken eller kysklingen eller va man nu äter, å sen äter de potatis, ris eller makaroner ;> Å typ middag halv 10 på kvällen :( Usch va hungrig man kommer vara känns det som :/ Men det är väl något man får handskas med när det kommer ;)

Ni får en sammafattning om allt lite senare ;> Orkar inte skriva det nu ;)

Men bilder finns på pixbox! Puss

Inga kommentarer: