28 mars, 2008

:))

Än en gång har jag allt hamnat här nu ;) Är hemma igen nu också! Var himla trevligt igår, bortsett från några stulna varor >.< Fy sjutton för de som tog det säger jag bara!!! Å inte blev det bättre av att Kim var på så himla bra humör då heller. Inte bra det inte! Men det löser sig nog allt sen :) Får jag hoppas ;D Steg upp 8.10 i morse då jag skulle vara tränare 8.50! Alltid lika kul å vara det så himla tidigt, speciellt om man är å socialar sig å de kvällen innan ;) Då äre toppen, toppen ;) Men än så länge är jag iaf inte trött, men snart, då lär jag ju slockan, fast får se till att göra det efter att jag hämtat mamma! Å det är fan bara 2 ½ dagar kvar av lovet typ :( Huuh va fort det har gått :( Det var inte bra det!!! Vill ha längre, är inte motiverad för skola just nu. Men på fredag nästa vecka har jag iaf läkartid! De var inte snabba på att skicka ut kallalsen kan jag ju tala om, tror jag fick vänta 3, 4 veckor innan den kom! Inte bra, inte bra! Menmen, jag har ju allt fått mig en tid nu, så det är ju lugna puckar där :)

Aja, nu skall jag ta tag i å fixa klart mitt rum så jag inte har kläder utspritt över hela rummet ;> höhö ^^ Puss på er :)

Inga kommentarer: