07 mars, 2008

=D=D=D

ÅHHHH!!! IDAG KOMMER ITALIENARNA :D ÅHH SÅ KUL :D fast det betyder också att jag inte kommer vara så aktiv på bloggen tyvärr, men ska försöka slänga in ett eller två inlägg om jag får tid :)

Ska ta å åka å handla massa mat så han får nå å äta å de, å sen måste jag städa mitt rum, duscha, städa bilen, äta nå lite mindre, hämta upp anna, åka till luleå airport å hämta upp los italianoos å sen hem å äta middag å sen kommer anna över å så :D Å imorron blire stan, lördagsrock å ferre på kvällen ;> Så det blir nog bra det :D hihi :D Å sen måndag ut på nån ö som jag verkligen inte kan stava till ute i lule skärgård ;) om vädret tillåter å sen hem å packa å sen tisdag - onsdag = kiruna... gruvan å ishotellet å sen hem igen å torsdag teknikens hus å gammelstad å baka tunnbröd å klådda typ :D Så fullt upp framöver, men jag lovar, ni når mig på mobilen om det skulle vara nå ;)

Ska å handla nu :D Puss :D:D

Inga kommentarer: