08 mars, 2008

puuuh

Tänkte jag kunde knappra in ett litet inlägg nu. Luca är här nu, kom igårkväll. Deras plan var dryga timmen försenad och när de väl kom då visste de tydligen redan vem jag och anna var, för de ställde sig framför oss å ba: Sandra? (Alltså, luca sa det till mig, å Davide sa ju anna till anna då) Blev lite av en chock, vi som planerat att ta de två som blev över ;) Sen tog de iaf sina väskor och vi satte oss i bilen och drog hem. Lämnade av Anna och Davide, drog till mig och dumpade väskan å fick se sig om lite. Sen vandrade vi över till anna å fixade middag = Kebab, å sen till mig å umgicks lite. Å sen, vid halv 12 drog anna och Davide hem och jag och Luca gick och sov! Nu ska jag snart iväg till ishallen å vara tränare. Sen hem å käka lunch å sen tillbaka in till stan å dra på lördagsrock å se staden. Å sen hem, middag, sen tillbaka till stan/Mjölkudden för fest å sen hem å sova! Kanske uppdaterar mer nån dag om jag hinner ;)

Nu måste jag göra mig klar, så puss på er :-*

Inga kommentarer: