31 mars, 2008

IDOOOL

Snäll som jag är erbjöd jag mig att stiga upp 1 timme tidigare än jag skulle ha gjort för att skjutsa Johan till IDOL intagningarna idag eftersom han har gått vidare till dessa! Okej, jag fick ha bilen hela dagen om jag gjorde det så ;) Så då var jag inte så svårövertalad ;D Var iaf himla trevligt, blev väckt av lite ljuv musik kommande från hans gitarr, sen fick jag mig finsång till frukosten å sen även samtala lite med denna unga man! Han är minsann trevlig han! Just nu sitter han och Frida och väntar på att det ska bli hans tur att dra en trudelutt för juryn innan de ska hit sen! Jag önskar honom all lycka i världen, fast det gjorde jag redan imorse! Å sen måste jag bara säga att jag är sjukt less på skolan redan nu! Men en bra sak är iaf att jag behöver inte göra matteprovet om jag inte vill, utan behöver bara göra slutprovet istället :D hiih :D Fast vill jag så får jag göra provet nu också... får se hur det blir :) Men det lutar åt slutprov bara, orkar fan inte med fler prov :S

Aja, nu har jag fått mig en uppgift att göra av anna, så tjingeliiing på er :D Puss

Inga kommentarer: