25 mars, 2008

kort och gott

Är hemma nu igen, kom egentligen hem igår men for till stugan med pappa och kim då, så har inte kunnat uppdatera nå ;D Eller, kunnat har jag ju, men jag har inte orkat :/ Förlåt, men skriver nu iaf :D

Var himla kul i Gbg :D Var mest på ishallen och i lägenheten, men vi hann även med en sväng på stan där jag köpte mig 2 tröjor och 2 leggings typ :O Mixade man ihop en tröja å leggingsen då jävlar! Höhö ;D Ni kan allt få er en smakbit av det ;D Även Mikabella medverkar på denna bild då ;)

P1020511

UHJAA säger jag bara ;) höhö ^^ Aja, var iaf himla kul å se VM live, å för er som inte fått reda på det så var mina skor + smalben med i VM tv ;) Så dessa guldklimpar är nu värda en förmögenhet ;) tihii ^^ Aja, nu skall jag bädda min säng och sen ska jag allt ta å ta mig an tv eller liknande ;)

Puss på er :D

Inga kommentarer: