26 mars, 2008

:)

Tjill dag som fan :) Blev väckt 20 över 9 då pappa stormar in å säger att han ska åka nu, somnar om å vaknar kvart över 10 av telefonen som ringer å stiger upp då. Tjillar ett tag å äter lunch å så, sen duschen å sen kommer jryd förbi så då tar vi hans bil å hämtar upp simon å drar in till stan å åker först till biltema där de köpte mig en rattmuff i födelsedagspresent ;) Sen stan å äter lite å såå, sen tillbaka till bilen å sen drar vi hem igen å då städar jag allt mitt rum... eller okej, jag dammsög ;) Fast igår då skruvade jag ihop min tv-bänk å satte upp tvn på väggen och kopplade även in datorn där, så nu har jag en skärm mindre ;) Å även ett skrivbord fattigare :D Men det var som planen, så det bidde allt bra :D Måste bara få ordning på alla kablar å de innan det är klart här ;D För nu hänger de fan bara, eller ligger i typ ett spindelnät nere på golvet! Har ingen riktig ordning på de ;D

Aja, nu ska jag ta å försöka fixa till lite här inne :D Men puss på er :D

Inga kommentarer: