27 mars, 2008

bil, bil och åter bil!

Är hemma igen, har varit en sväng till finland plus ikea å fixat mina skruvgrejjer jag skulle byta :D Å käkat på max i happis ;) Men det började lite knivigt med att bilen började vobbla som fan, så vi vände tillbaka å fixade luftrycket i däcken å sen for vi igen, men det vobblade fortfarande, men inte lika mycket :) Sen började lampan om att det är slut spolarvätska lysa efter typ halva vägen ;) Så då var jag tvungen att snåla med den tills vi köpt ny å fyllt på den :) Men vi klarade det iaf ;) Och vi lever fortfarande ;D höhö ^^

Ska hoppa in i duschen nu, å sen byta om å  sen bär det av till porsön på fest :D Med klassen å lite till folk :D Det blir nog bra det, men nu ska jag ta å duscha å de så jag inte blir så jävla sen ;) höhö ^^ Puss på er :D

Inga kommentarer: