06 mars, 2008

förlåt...

..om jag klagar så mycket nu men jag hatar å vara sjuk! å så kommer det så himla lägligt nu också >.< Italienarna kommer imorron å jag har feber nu! Mycket passande. Plus att jag har ju inte varit sjuk tidigare utan det kommer nu när allt händer också >.< Usch å fy säger jag bara! Å min skalle värker å jag har ont i halsen, men jag måste till skolan, får se hur länge jag pallar det bara ;> Kanske åker hem redan efter engelskan om jag inte piggnar till :( Men det ska nog bli bra på något sätt.

Å igår var jag å Anna å frida efter en stund ute på crousing i stan å lite överallt ;) Nog vare kul det ;) Lite småläskigt i början bara å köra själv ;) Men det gick det också :D Å hade även fått ta bilen till skolan idag men blir så tjorvigt med parkering å de :/ Får allt ta å bli nån annan gång när man vet vars det finns lediga platser :D

Aja, nu ska jag bädda ner mig å kolla på tv tills jag måste gå till skolan...

Tills vi hörs igen: Puss på er :D

Inga kommentarer: