17 april, 2008

typ axel ur led? :O

Grattis till Alexander som fyller år idag! Sjöng allt för han på träningen idag :D Å sen resten av träningen hade vi improvisation, eller vi kom på egna danser/program till musik från grease :D Var himla kul iaf : Jag å Madde gjorde allt några topp-program där ;) höhö ;) Sen har jag även tillbringat ca 4 timmar på ishallen ;) från kvart i 5 till tjugo i 9 ;> Var sådär småmysigt det ;)

Imorron blir det tidig morron, skola, hem, skola å göra HLR grejjsen å sen typ hem igen ;> Å sen vette fan va som händer :O Lördag kväll är iaf planerad hemma hos Annka :D Blir nog himla kul det iaf :D Å juste, min axel är typ ur led (okej, det är den inte) efter att jag burit min jävla väska med allt va den nu innehöll! Tung vare iaf! Å sen har jag även ont i mitt lillfinger! Men puss på det iaf :D

Aja, vi snakkes :D Puss :))

Inga kommentarer: