03 april, 2008

Hubert "Rullen" Cock

Är hemma än en gång ;D För ovanlighetens skull :D Har varit hemifrån i drygt 13½ timme idag... Kändes ganska tungt, är helt slutkörd. Började med 3 timmars fysikprov imorse, får väl se hur det går ;D Sen vanliga lektioner, fast fick sluta tidigare från matten så då skjutade jag jakebake till stan å sen skjutsade jag även hem Ville å Rasmus sen började jag och anna våran färd mot Haparande å min intervju som visade sig vara en gruppintervju, men det gick väl helt okej :D Får väl se vad som händer iaf :D Sen en sväng på ikea med anna å köpte då hjärtat Hubert "Rullen" Cock :D Han är så söt han :D Å anna köpte Mårten Herbert, båda två är bara så man vill krama om de :D Ni får bild på de nån dag ;> Sen in på Candy world å shoppa loss å sen till farmor å farfar å ta mig en bit mat å sen drog vi tillbaka till Luleå å nu är vi hemma i snöovädret... Tur att det bara var sista sträckan som det snöade på, annars hade det varit tungt att köra...

Aja, ska typ ta å börja lägga mig å de snart, är typ helt slutkörd, å imorron blir inte mindre jobbig den... Får hoppas det inte blir allt för jobbigt bara ;D haha :D Jaja, puss på er :D

Inga kommentarer: