15 april, 2008

stress :O

Höll på å skriva ett inlägg redan imorse, men då fick jag sån jävla stress när skrivaren slutade funka så jag hann aldrig, tyvärr! Så det kommer nu iaf :D

Hade engelska nationella idag, muntliga dårå, men det satt fint :D Jag och Anna pratade i prick 15 min :D hiih ;) Å avslutet måste vara bland de finaste ;) haha :D Annars hände inte mycket roligt på skolan ;D Men en sak som jag tycker skall uppmärksammas är min sparsamhet idag ;D jag lyckades få 2 hela chokladbollar gratis (en från NV2A, tackar så hjärtligt, å en från ali) å sen fick jag köpa en kladdkaka av jakob för 4 kr, de kosta 5 vanligtvis :D Så idag sparade jag 11 kr, för sp mycket hade allt kostat om jag hade kpt det normalt ;D hiih :D

Ska strax gå å börja med middagen å sen ska jag in å träna, men på återseende :D Puss <3

Inga kommentarer: