19 april, 2008

:))

Ojoj, vilken rolig kväll igår :D Jag, Anna å Simon traskade till Alvik å köpte gotta där vid halv 7 typ! Fy fan va de där två är roliga :D Det är helt sjukt! Å simon xD Hohojaja, fy fan! Länge sen jag skrattade så mycket åt någon ;) Å så var det ju nån krock i Antnäs också, men kan meddela att varken jag, anna eller simon medverkade i den! Så vi lever fortfarande :)

Kvällen/natten tillbringas hos Annka som fyller 18 idag :D Grattis på henne :D Ska bli himla kul, men ska inte dricka nå då jag kör bil idag ;D Blir så jobbigt å be mamma hämta mitt i natten så jag väljer hellre å köra bil då :D hihi ;) Men det är kul det med, köra lite crousing å såå ;) Hihi :D

Aja, nu ska jag ta å skriva lite på svenskan å sen ska jag duscha å sen får jag allt se när anna dyker upp eller om jag drar till henne :)

Puss på er :)

Inga kommentarer: