02 april, 2008

NÅÅÅH :H

Haha xD fan va roliga david å leo är. Satt på fysiklektionen imorse så kommer de in efter att ha varit ute en snabbis, å davids hår är då i ett enda ruffs å han har världes smile på läpparna, å så sätter han sig med en djup suck av lättnad typ xD Å sen fortsätter han smila i några minuter efter det också xD :D Söta pojkar det där ;) haha :D

Fysikprov imorron, usch å fy säger jag bara... Måste plugga ikv, plus att jag måste förbi på äldreboendet å hämta lite papper som jag måste ta med till IKEA imorron :)) Blir en fullproppad dag imorron kan jag bara meddela. Skola = Fysikprov 8.15 - 11, sen lunch å sen biologi och matte. Sen direkt efter det sätta sig i bilen å köra till Haparanda å gå på intervjun å sen hem igen :)) Men det ska nog gå bra det med ;D Sen på fredag blir det skola, hem, skola, hem, stan/läkare, hem å sist tillbaka till stan igen för att vara där hela kvällen typ ;> Kommer vara helt slut på lördan! Menmen, sånt är livet. Å nu är jag hungrig men mamma kommer inte förrän på typ länge för hon segar så in i jagvetintevaaad!!! Å inte har hon planerat någon middag heller!

Aja, ska återgå till min kära fysikbok nu <33 Puss på er :D

Inga kommentarer: