29 april, 2008

Rummel och Rabalder - löser alla gåtor, finner alla svar! Rummel och rabalder lämnar ingenting kvaaar!!! Följ med till Allans byrå...

Fy fan vilken toppendag alltså! Så jävla tjill!! På matten satt jag och anna i grupprum och räknade på, på biologin satt vi vid datorn och lekte och sen på engelskan såg vi på film och.... *trumsolooo* Så ringde ikea!! Jag har fått jobb där i sommar :D Först är det en introduktionskurs mellan 16 - 23 juni, sen v.26 - v.33 jobbar jag där. Å lönen var inte dålig den! Kommer tjäna minst 20000 under sommaren tror jag :O Åhh <3 Fast de pengarna kommer nog gå till att köpa en bil, eller betala av nå lån. För måste köpa bil nu snart så jag har när jag börjar jobba. Annars blir det svårt att ta mig dit ;>

Sen har jag även sålt min moppe nu! Himla bra det :D Det bara ramlar in pengar känns det som ;D 5000 för moppen, sen studiebidraget, sen folk som är skyldig mig... Fast sen har jag ju den där jävla självrisken att betala = 2000 kr mindre :( Menmen, man kan inte alltid få allt man vill ha ;D höhö :D

Ska strax börja dra mig in mot staden och gå på besök, sen träning som är 95 min lång... Men det blir nog kul det ;D Hoppas det är showträning eller nå :) De är så rolig nu för tiden :D hihi :D

Aja, ska ta å byta om nu :)) Men på återseende :D Puss