14 april, 2008

Norrlänska i äkta tappning :D

Jo, för fan va coolt det var på Joe Labero!!! Han var jävligt duktig! Nog blev man paff av många trick måste jag då säga. Han kan sin grej han ;) Konstigt vore det annars ;> Haha :D Men iaf, himla kul å se :)

Dagen idag spenderades till 17 i skolan, men hann med en sväng till stan med Emma å tog då lite pommes å en himla god glass på max :D Mums säger jag bara ;> Sen drog jag även några minuter tidigare från teckenspråket så jag skulle hinna till ishallen där jag skulle vara tränare 17.10, å jag slutar skolan 17 annars ;) Så det är lite tajt på måndagar må jag då sii ;D Men det löste sig iaf :D Efter träningen skjutsade jag hem Malin och Henrik å sen hem till mig å åt middag å sen cyklad (det var en massa snö å is på vägen så det var himla läskigt å cykla!!!) vi till ica å handlade lite :D

Nu ska jag skriva klart engelska pratet, å sen får jag se vad som händer, troligtvis blire sängen tidigt ikväll, så trött som jag varit idag :D Men puss på er iaf :))

Inga kommentarer: