11 april, 2008

Nå hej baa!

Nog är jag lite småtrött allt, även  fast jag sov mellan 18.30 och 21 idag, plus under lunchen... typ hela ;> och i skolan :D hehe ;) Men skönt hare allt varit ;) :)) Ska allt ta å lägga mig på en stund också tror jag, om jag inte hittar nån film eller nå man kan se :D Då får det allt lov att bli å se den å sova sen ;> Planerna för imorron blir nog vara med anna, skriva engelskan å sen kanske åka förbi hos bernhard en sväng å gratta han :D Men vi får se hur det slutar :D Får helt enkelt hoppas på det bästa ;D Å sen måste jag klämma in en massagestund också känner jag! Det skulle sitta hur fint som helst det :D hihi :))

Aja, nu ska jag ta å leta upp nå å kolla på så vi snakkes! Å jusste, Emil har fan gått å blivit svensk, den dansken ;) Han är lite småläskig när han mitt i allt skriver helt korrekt svenska ;)

Okej, nu går jag! Puss och god natt!

Inga kommentarer: