20 april, 2008

skämmigt värre :(

Jo, nu var det så att jag var å åt palt i Alvik nyss, å då satt jag och mamma mittemot en man. Så hade man såna här pappmuggar från max som man drack ur å jag skulle ställa ner glaset då. Då lyckas jag såklart ställa det litehalvt på tallrikten å så släpper jag det för jag trodde det stod på bordet av nån konstig anledning och tror ni inte att jag lyckades spilla ut hela jävla glaset med mjölk på mannen mittemot? Jo, klart jag gör det!!! Fy fan va skämmigt det var :( Huvvaligen :( Aja, det löste sig iaf så :))

Igår då, var himla kul hos annka :D Trevligt folk å så ;) Kom hem strax efter 6 imorse efter att ha crousat runt med Anna, Gera och Kim efter vi varit hos annka :D Hehe :D

Aja, nu måste jag återgå till min svenskagrejj :D På återseende kära ni ;> Puss

Inga kommentarer: