11 september, 2008

Vi lever fortfarande =D

Jo, igår var det ju dagen då välden skulle gå under, men tydligen så lever vi fortfarande! Å jag hoppas det kan fortsätta så ngra (många) år till också :D

Skola idag, hade 1 lektion som jag har varannan torsdag. Plus sovmorron, så slutade 11.10 typ, om inte tidigare? Drog till stan å käkade där å sen strosade runt lite med Mikka å David. Sen hem å sett en film å fixat lite med bilen. Å ikväll blir det träning =D Första ispasset för säsongen då jag glömde mina skridskor det "frösta" riktiga, sen hade jag haft feber dagen innan andra passet blev, så nu får vi se.. Tredje gången gillt kanske? Får väl se hur det går också, lär ju inte gå allt för bra om jag ska vara ärlig. Slog i stortån i nån korg imorse så har ont i den nu så får se hur det går att åka med den också.. ;D Bra början på säsongen? Nå inte! Men det har iaf gått bättre å vara tränare ;D Så nånting går ju bra då :D

Å ikväll äre ju idol, från lule också... tror jag? Så jag gissar på att frida kommer skylla på sin "onda" fot för att kunna vara hemma å kolla på det istället för att träna. Skulle då inte förvåna mig. Å om hon nu skulle träna så hoppas jag då innerligt att hon tar på sig lite redigare kläder... Det är iaf va jag tror å tycker :D hehe!

Puss

Inga kommentarer: