08 september, 2008

Nytt PA? :O;)

Dagen till ära spenderades mellan 8 - 17 i kära *host* skolan med undantaget då anna och jag for till vårdcentralen å spenderade typ 2 timmar där! Annars var vi nästintill bosatta på skolan!

Helgen då, fredags var jag på visionsmöte i gammelstad med klubben, lekte smart med malin och emma, fick även samtal från ikea att jag skulle jobba på lördag om jag kunde, å det kunde jag så på lördagen for jag till lstugan, men hade feber på morronen så blev inge jobb :( Tog det bara lugnt i stugan och såg på tv, bastade å lite sånt, Friskande till helt enkelt. Kom hem på söndag å fick stressa runt som jagvetintevad. Var tränare 15.15, for till nån stuga utanför ersnäs typ å hämtade gera och frida och några å sen stressa in till stan för att hinna till träningen. Sen tränare i 1 timma å 15 min typ å sen skippade jag min egen träning då jag varit febrig i lördags. Å idag vare skolan å kemiplugg som pågår. Sen kom även jag och anna på att vi vill ändra vårt projektarbete till lite roligare, så troligtvis blir det å prata med fröken om det imorron om vi får. Då får ni veta lite mer om det :D

Aja, nu sängen så jag orkar upp imorron, men puss :))

Inga kommentarer: