19 september, 2008

PANIIIIIIIIIIK!!!!

Vi åker imorron!!!!!! 8.10 går planet från kallax till Sthlm å sen 18 från skavsta! Jag är typ sjukt nervös just nu, å jag har inte packat klart! Måste tvätta å duscha plus att jag har lite grejjer som inte kan packas ned förrän imorron! MAMMMMMA va läskigt alltså! Vi ska fan sova helt jävla själva hos en familj i ett helt annat land i en vecka. Första kvällen blir nog värst skulle jag tro! Hoppas innerligt vi hittar på nånting alla då, annars panik! Tur att jag har Bernhard med mig iaf :) Annars hade jag då totalvägrat följa med typ!

Sen tänkte jag bara säga: Det har varit en ära att lära känna er alla! Hoppas ni får ett utomordertligt fortsatt liv och önskar jag får se er! Vem vet vars denna resa slutar, men förhoppningsvis blire bra å jag kommer hem hel å ren igen! Men man måste nog alltid ta farväl utifall det värsta skulle hända! Iofs tror jag ju inte det, men man kan aldrig veta säkert med Ryan air... Men det ska nog gå bra!

Kommer iaf hem nästa söndag (den 28:e) å förhoppningsvis har allt gått bra å jag har varken svultit ihjäl, planet har inte kraschat eller jag och Anna har inte rymt i Italien! Men tills dess, puss! Kommer nog inte uppdatera där nånting, vet inte hur tillgången till internet är! Men har telefonen med även fast det kostar typ 3 kr / sms, 5.40 å ringa å 2.50 å motta samtal! Men det gör inget! Jag är villig å betala det om det så krävs för att få en kontakt med omvärlden! Men iaf, nu måste jag duscha! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer: