28 september, 2008

Borta bäst men hemma bra!

Fy fan va tråkigt det är att vara hemma igen :( Alltså seriöst, jag tror jag dör! Det finns ju inte ett pink att göra hemma nu! Jag vill tillbaka till Italien. <3<3<3<3<3 PÅ alla där å allt vi gjort! Orkar inte skriva om allt mer än att vi har varit i Milano å gått runt där å kollat en massa, vi har varit på Italienska rivieran å vandrat över berg 2 dagar, plus sol å bad då, å sen varit i skolan nån dag å umgåtts med hur jävla härligt folk som helst! Får jag inte träffa de igen kommer jag typ dö :( Det har typ varit roligaste veckan i mitt liv å så tare slut såhär! Eller, det fåre inte göra... Aja, var inte allt för kul på flygplatsen igår iaf kan jag ju tala om... Men jag överlevde med nöd och näppe! Sen övernatta på arlanda var en hit, har väl sovit max 1 timme inatt... Så ikväll blire inte allt för sent, sen sovmorron imorgon... Hehe! Ibland måste man få unna sig det :)

Menmen, nu ska jag sörja lite mer plus äta lite innan min mage sprängs! Puss :))))

Inga kommentarer: