13 september, 2008

Attans :(

Blev väckt av att telefonen ringde imorse. IKEA ville att jag skulle jobba men kunde inte då jag skulle ha jobbat idag, men var i Lule, men sa att jag bor här eftersom de tydligen inte visste det, så nu kommer de ringa en dag i förväg iaf <33

Skola igår då, å så var första lektionen inställd = jag hade haft sovmorron till 9.50 >.< Lite småsurt men anna var iaf i skolan så kunde roa mig med henne :D Så flöt dagen på som den skulle typ ;D Haha, sen när vi gick till bussen var ju lite utöver det vanliga, kul som fan iaf ;) Läs annas blogg om ni vill veta va som hände ;) Haha... Sen ut på kvällen med Gera, Frida å Eric. For runt lite i stan sen till mig å käkade å sen bastade vi, typ halv 1 på natten :D Sen tillbaka till stan å for å kollade läget typ å sen skjutsade jag hem de å sen for jag hem :))

Idag blire förfest hos Annka, sen Heroes tror jag? Å så :)) Blir nog bra det, men jag ska vara nykter så jag kan köra bil ;) haha :D

Aja, nu ska jag fortsätta med tvätten :D Puss :)

Inga kommentarer: