18 september, 2008

;))

Ledig idag, så ska ta å börja packa lite smått men måste höra med mamma om vi har nån lite lättare väska ;D Får ju bara ha med 15 kg plus 10 kg handbagage! Men det ska nog gå på ett eller annat sätt. Har även hunnit med att räkna lite matte idag, har gjort klart det som skulle vara klart förra veckan, nu har jar bara den här veckans, som jag har börjat på plus räknat lite på lektinoerna, så förhoppningsvis äre inte allt för mycket! Måste även hinna med å göra svenskan, kemi labbrapporten, fysiken och läsa religionen. Plus engelskan och finskan kom jag just på :( Huvvaligen. Ska iaf på stan med anna snart tror jag? Måste å fixa euro till när vi ska till italien, för vi åker snaaaaaaaaaart! På lördag närmare bestämt! Kl 8.10 åker vi från kallax, 14.20 från City terminalen ut till skavsta och 18.00 går flyget till Italien! 1 vecka där borta! Fy fan va kul. Å sen hoppas jag på bra mat, annars kommer jag svälta ihjäl. Å tur att jag ska bo med Bernhard där borta, hade blivit läskigt å bo själv hos Luca! Hehe...

Aja, nu skall jag återgå till å göra lite av allt jag ska hinna med... Puss :)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin blogg xD !