02 september, 2008

Ridning i skolan?

Fy fan, dagen till ära hade Anna allt pallrat sig till skolan, även då hon var sjuk stackarn! Men det hindrade itne henne från att ha överskottsenergi 2000? Nejnej, hon var nästintill vildare än vanligt om jag får säga det, men inte mig emot! Bara tacka å ta emot för dessa dagar... Snart kommer vi till de lite annorlunda, där man bör akta sig! Man vet aldrig när dessa dyker upp, men skulle du råka ut för en säger jag bara en sak........ Passa dig!

Var på skroten idag med anna också, var tvungen å köpa nån innersats till bilen =D Sen skola till fem. Sista passet var webdesign och ja, vad skall man säga. Första intrycket var väl lite speciellt. En äldre kvinna kommer haltandes på kryckor till våran sal, och det visar sig att det är hon som är våran lärare i detta. Men annars var det helt okej :)) Lite långt med 2 h 20 min bara... men vi får väl överleva och förhoppningsvis kan vi jobba på egna datorer också! Och sen har vi ju införskaffat risifruttitisdag också! Lägg detta på minnet gott folk! Risifruttitisdagen har kommit för att stanna!

Nu har jag då inge mer på hjärtat mer än att jag spenderat kvällen (sen jag kom hem och hade ätit då) med Mrs. Laait! Trevligt med liten sväng till ica sen avsluta kvällen med matte E, blandat med parlamentet, bygglov å nån film på slutet! Puss på det

Inga kommentarer: