04 juni, 2008

ursäkta

Jag ber om ursäkt för min inaktivitet på bloggen, men jag har som inte riktigt hunnit med å uppdatera :( Har gjort så mycket annat ;) Men nu hade jag allt en stund eller två över så då tänkte jag att jag knopar ihop ett inlägg minsann :D

Idag är det iaf skolavslutning :) Våran klass ska samlas kl 11 å diskutera Italienresan, sen kl 12 har vi fotbollsplanen bokad till ett  å sen går vi till gültzaudden och äter lunch. Några ska beställa pizza, resten tar med å äter hemmagjord mat ;) Jag ska ha med hemifrån för jag ska ut å äta ikväll med några i klassen :D Blir himla kul det :D Sen åt jag pizza till middag igår, så känns lite mycket å äta pizza igen ;) Haha :D

Imorron åker jag med mamma till stugan. Då ska vi ta å fixa min bil å sen på fredag kommer jag hem igen å är hemma till nästa söndag troligtvis eller nå sånt :O Får se. För sen måndag (den 16 juni då) då börjar jag mitt sommarjobb på IKEA, fast har först en veckas kurs, sen jobb till v. 32 :) Så det blir nog bra :D Pengar, pengar ;) heh (A)

Aja, nu måste jag ta å duscha å så :D Men skriver väl mer sen nån dag :D hihi :D

Puss på er :-*

Inga kommentarer: