19 juni, 2008

Tyyyp :O

Jobb idag igen, fast det gick fort :) Börjar få in kassan nu, så det flyter på ganska bra :D Fast kan fortfarande inte riktigt ;) Tar nog ett tag innan man kommer in i det hela :) Börjar 11 å slutade 15, på måndag blire 14 - 17... Efter det vet jag inte när jag jobbar sen, för har inte fått mitt schema ännu, å inte min nyckel heller ;)

Å ikväll kommer sonny och minna med familj hit :) De borde vara på väg, men vem vet med de ;) haha :D Plus att Alex å regina kommer också ;D Så imorron blir det full rulle i stugan =D Kul, då det inte finns ett piss typ å göra annars :( Huuh! Å nästa vecka blir jobbig om jag är här själv, å orkar inte sova hos farmor å farfar, blir så tråkigt (A) Så ska nog sova själv i stugan :) Sen kanske det kommer hit några, men vi får väl se :))

Menmen, nu ska jag betala lite pengar, så puss på er tills vidare :))

Inga kommentarer: