08 juni, 2008

förlåt, förlåt å tusen ggr förlåt

Ber än en gång om ursäkt då mitt uppdaterande av bloggen inte är allt för bra just nu. Har inte hunnit med då jag fixat å trixat med bilen från tosdag till lördag, nonstop nästan. Så har inte hunnit alls med datorn typ, å igår när jag kom hem kom simon förbi direkt å var här ett tag, sen vare bara å byta om för mig så drog jag och anna in till stan på nån fest vi var på typ 30 min kanske. Sen kom Johan och Rasmus å hämtade upp oss så då gled vi runt i passaten. Var himla kul det :) Så trevligt sällskap :D For även en sväng till boden med de, fast var inte allt för länge där för sen åkte vi tillbaka till lule å tog en sväng med volvoN^ å skjutsade hem mikka å for runt lite med rasmus innan vi skjutsade han till nån Anna där Johan var å då åkte jag och anna hem :)) Var iaf en himla kul kväll :) Skönt å sitta å glida i stället för att köra för en gångs skull ;)

Idag vaknade jag kring 10, så gick å drog igång lite tvättmaskiner då, å så fixade jag lite mer, sen kom mamma å pappa hem så då fixade vi lite till på bilen sen drog jag till anna så såg vi på danmarksresan (allt vi spelat in) å sen så drog vi till ica å köpte glass, å sen kommer anna över hit så ska vi se lite gossip girl. Å imorron börjar anna jobba, så då ska jag passa på å åka å köpa en massa grejjer till bilen, så vi kan få den färdig. När jag är klar med det vette fan va som kommer hända, får väl sitta hemma å tråka tills anna kommer hem från jobbet, å sen resten av veckan vette fan. Får höra runt vilka som jobbar första perioden, så kan man kanske hitta på nå nån dag :D

Aja, nu ska jag ta å fortsätta fylla i mina papper :( Puss på er

Inga kommentarer: