18 juni, 2008

Men puss :O

Satt i kassan idag, första gången "på riktigt", fast ändå inte för jag var som mest där för att lära mig så satt med en å hjälpte henne. Jag fick typ scanna varorna å trycka på lite knappar, men pengarna skötten hon ;> Å imorron har jag ytteligare 4 timmar med kassapraktik, stod idag från ungefär 10.20 till 16.10 ;D Med en halvtimmes lunch å sen en halvtimmes rast också :) Men har stått drygt fem timmar iaf å mina hälar har typ gått sönder, mina skor jag har är så himla tunna å sen äre betonggolv = inte allt för skönt ;D Så ska å köpa några bättre imorron... Å de jag har nu är impulsköp för jag var tvungnen att köpa några mörka skor då vi måste ha det :)
Men efter imorron är jag ledig till iaf söndag, men vet inte ännu. Har inte fått mitt schema ännu, så får väl se när det kommer hur jag ska jobba i sommar :) Hoppas jag kan åka upp till Kiruna iaf :)) Å sen lulekalaset och kanske Pite om jag hinner :O Men vi får väl se :)
Å ikväll är det fotboll :D Det hoppas jag ni tittar på ;) haha :D
Menmen, nu ska jag ta å kolla om jag kan hitta på nå å göra :) Men puss på er iaf

Inga kommentarer: