26 juni, 2008

ajjjö :O

Fy sjutton :O Har börjat vakna där kring 8 å är helt pigg nu :O Känns inte allt för bra då jag är helt slut vid lunch då å måste ta en powernap då ;) hehe :D Men det gör inte allt för mycket ;)

Var med anna och simon igår :D Gick en sväng runt skäret, hur jävla långt som helst :O Å så började det regna, sen kom myggen som förföljde oss å aldrig gav upp >.< Var som ganska mysigt det ;) Å annas fina mygghatt ;) Den klår nog de flest ni sett :) Kan tyvärr ej lägga ut bild elller dylikt då jag nog inte skulle leva vidare allt för länge... Efter det gick vi hit å slog på PS. I love you, fast vi såg inte allt för mycket, blev så mycket annat som lockade mer i slutet, plus att det var utan undertexter ;) hehe (A) Men den var himla söt iaf :) Det vi såg ;))

Får se om jag drar till stan idag, skulle behöva det så jag kan köpa korten åt farmor å farfar å sätta in pengar på kontot så jag har lite å tanka för sen också... :) Kan vara bra då jag ska tur och retur haparanda - lule ;D

Menmen, ska se om jag kan få kontakt med simon å höra om han vill följa me på stan :)) Hehe... Puss på er :D

Inga kommentarer: