13 juni, 2008

Träoljad fårhund!

Har varit ute å träoljat en jävla massa idag, men jag fick någon anledning att vara ute då, så det var bra :D hehe :) Sen in till storheden å köpte mer träolja, å sen träoljade jag klart, sen for jag å pappa in till Gunder och Emmy å fikade å pratade lite sen elgiganten å sen hem! Var hemma i typ 30 min, sen in till stan å mötte anna, gick med henne ett tag! Sen till max å köpa middag, sen posten å hämta ut min telefon å sen hem å äta :O Å snart ska anna komma förbi tror jag minsann så ska vi se lite Gossip Girl sen ska hon ut å spring å sen vid nio är det nog tänkt att vi pyser iväg till brändön på nån fest där :O Å grattar Rasmus som fyller år idag! Även simon, som för övrigt är i Turkiet på nå hotell med all inclusive å massa lyx, fyller år idag! Dessa unga pojkar går nu över till vuxensidan och blir hela 18 år! Grattis på er :D

Å imorron är det tänkt att vi ska över till nån i stan, kanske pär?, å se på fotbollen, sen fest igen :O Denna gång på porsön! Får se om mamma kanske kan hämta på natten, eller om jag sover hos nån, för på söndag pyser jag ju iväg till stugan å på måndag börjar jag på IKEA, så kommer vara fast i Happis ett tag, för under midsommarhelgen kommer jag inte hem iaf, å sen vet jag inte om jag kan gå på kirunafestivalen eller inte, hur som helst så kommer jag inte till lule helgen efter midsommar. Men efter det vet jag inte :O Då kanske jag hinner hem å säga hej till anna :)) Å sen ska hon ju som tur är komma upp till stugan med Simon nån dag också (L) Puss på det säger jag då bara :D

Aja, nu ska jag försöka kontakta min vän anna! Puss på er :D

Inga kommentarer: