09 oktober, 2008

Tja!

Har varit ett tag sen jag skrev känns det som... Närmare bestämt nästan 1 vecka... Å det ber jag tusen ggr om ursäkt för, men har som inte hänt så mycket om jag ska vara ärlig! Har blivit kaninvakt ett tag, vet inte hur länge men ett tag lär det bli.. Tills den är såld :)) Å sen har jag mest bara varit i skolan som vanligt å träning å sånt! Å just nu är jag så jävla trött hela tiden, la mig strax efter 10 både igår å i förrgår, men ändå håller jag på att somna :( Har tupplurat idag för att jag var så trött, å ändå hade jag sovmorron imorse... Inte bra inte, men det borde ju gå över snart så, tills dess blir det nog tupplurar efter skolan :)

Hade bara en lektion idag, som jag har varannan torsdag. Himla skönt, plus att det är sovmorron idag också. Så börjar 9.50 å slutar 11.05 eller nå sånt :) Å till våren blir det onsdagar som blir tjill som fan, 1 lektion varje vecka där.. Å så tror jag det är sovmorron till 11, 12 nångång? Det blir skönt!

Menmen, nu ska jag byta om å snöra upp håret i nå hästsvansliknande så jag hinner till träningen :) Men puss på er :)

Inga kommentarer: