03 oktober, 2008

För att jag och anna är bra!

Alltså, jag och anna är ganska roliga ibland. Som idag, då åker vi buss hem sen hänger anna med till mig, vi går till mitt rum direkt, anna lägger sig i sängen, jag sätter mig på stolen, sätter på TV där jag har datorn och börjar söka efter finsk musik som vi ska dunka imorron när vi bakar, sen när vi hittat det, sätter vi på lite annan musik och lägger oss för att sova...

Och under denna tid innan vi somnat hinner vi även komma på en hel del finurliga saker till framtiden. Denna dag är inte första gången vi går hem till mig å tupplurar, nejnej. Redan förra året hade vi det nästan som tradition! Men skönt är det!

Nu ska jag äta, sen ska jag nog tupplura en stund till å sen blire stan för kvällen! Aja, ska leta efter lite sängkläder nu också som jag ska beställa! De är skitfina! Puss på de... och er ;)

Inga kommentarer: