18 oktober, 2008

:)

Grattis till Gera som fyllde 18 igår får man väl börja med ;D Så spenderade eftermiddan och kvällen med han å några till :) Blir tyvärr inte allt för mycket uppdatering heller har jag märkt! Menmen, det får ni leva med ;)

Inatt har jag drömt sjukt mycket iaf, eller... som jag kommer ihåg. Å jag brukar nästan aldrig komma ihåg drömmar, fast har under de senaste två veckorna kommit ihåg flera stycken :O

Drömde iaf bla.a om peddot i antnäs inatt! Å det var då inte allt för kul kan jag tala om! Äckelpeddot börjar följa med in i drömmar är inte allt för kul det! Han var iaf annas och min huvudmisstänkte i caroline-fallet! Han har varit så jävla skum på senaste tiden så! Typ ny bil direkt efter att caroline försvunnit, sen en mörkblå kombi med tonade bakrutor samt 2 skumma män inne hos sig, och sist men inte minst... han har en "ny" tjej hos sig också :S

Fy fan alltså... han är måttligt äcklig och skum >.< Å jag å anna gör allt för att få bort han från byn ;) hehe :D

Menmen, nu ska jag kliva in i duschen :) Puss

Inga kommentarer: