12 oktober, 2008

Iskaaaaallt!

Det här med att uppdatera har inte blivit min starka sida just nu känner jag... hehe! Menmen :) Har iaf hunnit med en hel del i helgen.. eller ja, lite grann... :)

Fredag var jag ut med Gera, Frida, Emma å eric ett tag å gled runt i stan å så... Kom hem typ strax efter 1... Sen lördan for jag till happis vid 10, så direkt när jag kom fram for jag och åt hos farmor och farfar - Laxlåda, fy fan va gott alltså! Sen vidare till ikea å jobba där i dryg 5 ½ timma... Var nådigt jobbigt, hade himla ont i fötterna kan jag ju tala om. Stod 2½ timme i rad, 30 mins rast å sen 2½ timme till... Kändes lite smått sen och kan jag ju tala om. Sen var jag å handlade lite och tankade sen tillbaka till farmor å farfar å fick middag där.. Gott även detta, fläskfile med kokt potatis, samt hennes egen sås! Alltså, den är hur god som helst! Typ himmelriket.. Iaf, efter jag ätit vare bara sätta sig i bilen å dra hem igen. Väl hemma var jag bara in en sväng å dumpade lite, sen bytte jag bil å så drog jag in till stan igen å var med Gera å de igen :) Kom hem redan vid 12, så var en jävla lugn kväll... For in vid halv 10 så var inte ute speciellt länge.

Idag då, for till selet vid 11 å grattade Kim å Isa som fyller / har fyllt år. Fikade även där å var social :D Sen hem, äta å byta om sen in till ishallen där jag spenderade nästan 4 timmar, kanske 3 ½... å ungefär 3 av de stod jag på isen... Med mina håliga vantar.. Kan ju tala om att jag inte hade mycket till fingrar kvar! Å även tårna var halvt ihjälfrusna! Men det får man unna sig lite då och då, kan inte alltid få som man vill ;)

Aja, nu ska jag sova :) Men puss

Inga kommentarer: