24 maj, 2008

OHJA :D

Hihi, mamma har pratat med en på hennes jobb idag, som ska sälja sin bil.. Så jag ska troligtvis får köpa den :D Det är en volvo 244 :)) hihi :D Så ska förbi henne imorron å kolla på den å så :D Så vi får se hur det blir med den, men troligtvis köps den :D Å då har jag egen bil :D Fast det kommer jag ändå behöva i sommar, så det är bara bra :D hiih :D

Har även hunnit med en sväng på ikea idag, sen ica å sen tillbaka till stugan... Sen for jag och pappa med båten till farfar, å så skulle jag hjälpa de å montera på nya båtmotorn, så fick göra det. Sen har jag suttit å pillat med lite kablar som skulle in i motorn, samt nån annan grejjamojäng... :O Plus att jag har lagat en del av båten som gått sönder ;) hihi :D Å snart äre Eurovision song contest!! :D Heja sverige... typ :O ;)

Puss på er :D

Inga kommentarer: