23 november, 2007

Sandra och en chokladkaka

Jo, idag börjar då denna underbara undersökning "Sandra och en chokladkaka" Ni ska få följa resultat osv. här på bloggen eller på http://laaiiit.blogg.se/, detta är då ledaren för denna undersökning, det är hon som håller iallt, och beordrar mig om vad jag får äta och när. Fårhoppas på en någorlunda vettig en, då jag har höga krav på min mat!

Blivit lite planändringar för helgen.. eller, det är närmare bestämt vad som ska ske nu! Ni får en uppdatering nu:

Fredag: Tjilla med anna här, uppstart av Sandra och en chokladkakakaka samt se film, äta annas hemlagade middag, å göra lite engelska >.< (detta är som det var planerat)

Lördag: Tränare, Träning själv, till madde och slinga hennes hår, stan en snabbis, hem, fixa iordning mig, dra till stan å partiii och även sova där, om det nu blir mycket sova :) (här skedde ändrigen)

Söndag: Fixa databas med anna och mamma, tränare, tjilla :D Å så måste jag ju klippa till musik för julavslutningen. BLÄÄÄ, undra vilken jag ska ha.. vilken tycker ni?

  • Hej, här är pippi! eller....
  • Här kommer pippi långstrump (Kanske live framträdande av Anna med denna då... det återstår att se)

Men nu fick jag just höra att min barnmorska anna är påväg hitåt, så jag ska och bege mig ner för att möta mitt öde... :S

Puss

Inga kommentarer: