30 oktober, 2007

Plannja

Var på plannja idag. Mycket trevligt måste jag då säga, då de vann! HEJJA PLANNJA FRISKT HUMÖR! eller Heja sverige ;) Lilla Emil å stora Anna var med, annars hade jag inte gått ;) HÖHÖ ^^ Sen så var vi på stan innan, å köpte lite grejjer till halloween :D Å så kommer resten... HÖHÖ... imorron ;)

Sen var jag nästa påväg att glömma mitt lilla missöde idag... Det var såhär att jag, Anna och Emil gick utanför Indiska, mot ohlsons tyger å de, å då går jag och tittar in i indiska å märker inte att det kommer en brandsläckare mitt framför mig, så jag går rätt in i den, fast jag överlever med nöd och näpp eftersom det bara är armen som smäller i... Men ont gjorde det :D Men sån där skön ont ;) Å så blev det jätteäckligt i mina fingrar, för de drogs lixom uppåt. Såg ut som jag vet inte vad då jag gick där å mina fingrar bara drogs uppåt, så jag fick gå med handen på nå konstigt sätt. Sen så hade jag ingen kraft i den, så när jag skulle försöka dölja att jag inte kunde vika ner handen (Emils idé) så skulle jag hålla vantarna i handen, men jag orkade knappt det, så den idén gick i skogen tyvärr. Men smart var den :D Å va jag gillar att vara skadad. Det är en sån härlig känsla :D haha :D Tror nästan jag ska låta Simon skjuta mig med en bandyboll :D HÖHÖ ^^ NOOOOT ;)... eller.. kanske ;) får se hur modig jag är, jag får ju skjuta han sen också ^^ HÖHÖ :D

Plus att jag städat hela huset idag... dammsugit plus skurat >.< å såklart lyckades jag ju spilla ut hela jävla hinken med vatten på golvet, så det blev en himla stor syndflod :( Som troligtvis ligger under lite möbler nu >.< oj, så duktig jag är på att skura ;)

Sen imorron blir det ica för hela slanten, plus att städa lite till... å Sen kommer anna och emil hit å hjälper till att fixa till huset inför kvällen :D Å så ska vi tillaga middag till lite folk också ;) Men det ska nog allt gå vägen ;)

 

Jaja, nu kommer visst J-ryd här ;)

Puss å  adjö!

Inga kommentarer: